Restyling Selektliving
SelektHuis is een toegangelijke bouwer met hun hoofdkantoor in Rijssen en heeft verschillende vestigingen door heel Nederland. Voor SelektHuis bedenken en ontwikkelen wij al jaren diverse communicatiemiddelen, waaronder de SelektLiving: een mooie glossy met wooninspiratie én een overzicht van alle woningen die SelektHuis voor je kan bouwen.
"De huisstijl van SelektHuis is in 2020 vereenvoudigd, we willen ook voor onze glossy een restyling doorvoeren waardoor de SelektLiving bij deze stijl past."
Wat hebben wij gedaan?
Restyling.
Na het delen van de bladindeling met de marketingafdeling zijn wij aan de slag gegaan met het ontwerp van een stijl om te kijken of deze aansluit bij de wensen van SelektHuis én de nieuwe vereenvoudigde huisstijl. Op basis van het akkoord van het ontwerp zijn wij aan de slag gegaan met de vormgeving van het magazine van maar liefst 196 pagina’s!

Ontwerp.
Het ontwerp mocht de herkenbare huisstijlelementen bevatten, maar het moest vooral rust uitstralen. Door het gebruik van fijne, rustige kleuren en maar een paar verschillende fonts hebben we dat doel bereikt.


Resultaat.
Een flink traject, maar als de gedrukte versie dan voor onze neus ligt, dan weten we waarvoor we het doen: hij is prachtig geworden en geeft potentiële klanten van Selekthuis een heel compleet beeld wat voor prachtige huizen ze aanbieden, biedt inspiratie en informatie over bijvoorbeeld verduurzaming of het aanleggen van je tuin.

Lisa Rozendom Communicatiemedewerker:
Meer inspiratie.
