Branding opticien
Bedenk een nieuwe identiteit voor een jonge en moderne opticien.
Wat hebben wij gedaan?
Naamcreatie.
Via een klant van ons kregen wij een leuke doorverwijzing. Wilco wilde graag zijn eigen optiekwinkel beginnen in Bathmen.
Het leuke aan Wilco? Hij is niet zo’n standaard opticien. Typetje ruwe bolster, nuchter én persoonlijk. Ons advies: waarom niet je eigen naam betrekken in je bedrijfsnaam? Hoe persoonlijk wil je het hebben?

Ontwerp.
Gebaseerd op een snellenkaart (je kent ze vast wel, die oogtest-kaarten) hebben wij een strak logo ontwikkeld en een kleurencombinatie gekozen die mannelijk, robuust en ook warm oogt.


Resultaat.
Wilco is aan een vliegende start begonnen. Ben je toe aan een (nieuwe) bril, of op zoek naar een opticien die anders tegen brilmode en service aankijkt?
Neem dan eens een kijkje op zijn website of breng een bezoekje aan zijn zaak in Bathmen!


Wilco Snel Eigenaar Wilco Optiek
Meer inspiratie.
