Strategie en identiteit ArrangeGroup
Help we groeien! ArrangeGroup maakt een stormachtige groei door. Leuk maar dit brengt ook strategische keuzes met zich mee zoals de splitsing van bedrijfsactiviteiten in nieuwe BV’s. Kracht, concept en creatie adviseerde de strategische positionering, één merkparaplu met de verschillende bedrijven daaronder. Om de verschillende doelgroepen op een eigen manier aan te spreken ontwierpen we voor ieder submerk een eigen stijl met een bijbehorende iconenset.
"Help ons met de merkstrategie van onze drie verschillende werkmaatschappijen"
Wat hebben wij gedaan?
Ontwerp.
ArrangeGroup weet goed wat ze willen en hebben een doel: Believe and go for it! Door de frisgroene kleur en eigenzinnige typografie is het een opvallende verschijning in de facility-wereld en dat moet zo blijven. Wij ontwikkelden 3 merken onder de Arrange-paraplu met elk een kleuren kleurenpalet en iconenset.
Huisstijl.
De identiteit van de 3 merken rolden we uit in drie huisstijlen met de herkenbare stijl van de groep. Wij ontwierpen een personeelsmagazine, de website, ontzettend veel aanbestedingen en divers communicatiemateriaal.
Resultaat.
De herkenbaarheid is blijven staan, de merken konden op zichzelf blijven groeien en ook intern was het duidelijk hoe de verdeling was. Een geslaagd en vooral prettig traject met de bevlogen mensen van Arrange!
Arjan directeur/eigenaar ArrangeGroup
“Het advies tijdens het strategische proces hielp ons de juiste keuzes te maken. Er zijn drie krachtige individuele merken ontwikkelt, die gedragen worden door het paraplumerk: ArrangeGroup. Bedankt voor het advies en het resultaat.”