Selekthuis EK concept
SelektHuis is een toegankelijke bouwer met hun hoofdkantoor in Rijssen en heeft verschillende vestigingen door heel Nederland. We verzorgen al jaren diverse communicatiemiddelen voor ze, waaronder de ontwikkeling van diverse ludieke concepten.
"Wij willen graag voor het EK op een ludieke manier op dit evenement inhaken op onze social media kanalen, weten jullie iets leuks?"
Wat hebben wij gedaan?
Brainstorm.
Op basis van een heel summiere briefing én krappe deadline zijn we direct met een klein team gaan brainstormen om vervolgens te komen met een gaaf concept dat aansluit bij het EK én hun dienstverlening: SelEKtHuis presenteert hun basisselektie.
Concept.
Op basis van het concept: ‘De basisselektie van Selekthuis’ hebben we het logo van Selekthuis in EK-stijl omgezet en gebruiken we de basismodellen die in de selectie staan.
Denk hierbij aan de hoogbouw-basismodellen die we in kunnen zetten als solide spelers in de verdediging, of de topscorer: de Matterhorn. Naast de basisspelers hebben we natuurlijk ook nog een bank vol met creativiteit en mogelijkheden. Door deze wisselspelers op de juiste momenten te gebruiken, kan Selekthuis altijd op de juiste manier van dienst zijn.
Resultaat.
We hebben de marketing-afdeling van SelektHuis verrast met dit ludieke concept op korte termijn. Het resultaat was een opvallend concept dat erg goed scoorde online!
“Misschien werkt brainstormen onder druk wel het beste: binnen no-time hadden we een gaaf concept bedacht dat aansloeg. Dat maakt ons krachtig!”