Restyling huisstijl en activatiecampagnes

Huisstijl. Ontwerp. Campagne. Website.

Plaggemars Makelaars is één van grotere makelaars in Wierden. Zij vonden dat het tijd werd dat er gewerkt werd aan hun identiteit omdat de huidige niet aansloot bij wie ze nu zijn. Op aanraden van een collega-makelaar uit Almelo werden wij door hen uitgenodigd en gingen aan de slag!

De vraag van Plaggemars Makelaars

"Onze identiteit past niet meer bij wie we zijn. Kunnen jullie ons helpen deze te op te frissen?"

Wat hebben wij gedaan?

 

Concept.

Wij gingen met Plaggemars Makelaars in gesprek om uit te vinden wie we zijn en wat hun toegevoegde waarde is bij de aan- of verkoop van een woning. Enkele van hun kernwaarden zijn: passie • frisse kijk • eerlijk • aandacht.

We hebben een nieuwe pay-off voor de campagne bedacht die de kwaliteit van Plaggemars Makelaars onderstreept én waarbij het niet meer dan logisch voelt om voor hen te kiezen:

Daarom___Plaggemars

Deze campagneboodschap gebruiken we als afsluiter in alle communicatie-uitingen en benadrukt hun sterke eigenschappen.

ontdekt creëert verbindt

Ontwerp.

Huisstijl
We kozen ervoor om de pay-off  Daarom___Plaggemars op een prominente wijze terug te  laten komen. Omdat het logo intact moest blijven hebben we ervoor gekozen om de overige huisstijlelementen weg te laten en te kiezen voor een neutraal font. Het herkenbare blauw en oranje is uiteraard gebleven.

Campagnes
Plaggemars Makelaars vroeg ons om hun externe marketing collega te worden. Dat betekent dat we eens per 2 weken even bij elkaar zitten om te sparren over noviteiten in de markt, evenementen die eraan komen of andere ludieke acties.

Zo ontwikkelden wij voor hun:

Het Plaggemars Pre-Sale-Pakket: een luxe box ter waarde van €2.000,- met hierin kortingsvouchers van hypotheekkantoren, taxateurs, en vele meer. Deze box is beschikbaar voor iedereen dit zich wil inschrijven voor een nieuwbouwproject in Wierden. 

Anti-lek-karton voor een ijshoorntje met een leuke sportieve boodschap. De ijshoorntjes werden gratis uitgedeeld bij het ophalen van de startnummers voor de Wiezo-loop op het kantoor van Plaggemars Makelaars.

Resultaat.

Een passende campagne en een frisse, vernieuwde stijl welke zowel offline als online zichtbaar is. 

Daarom___Plaggemars

Jan Koers
Eigenaar Plaggemars Makelaars

“We zijn zeer tevreden over de samenwerking met Kracht.
Fijne interactie. Daadkrachtig en snelle reactie tijd.”

Meer inspiratie.

De Heemde

Positionering. Merkstrategie. Art-direction. Rebranding.

Neeff

Strategie. Positionering. Art-direction. Concept. Ontwerp. Campagne.

ArrangeGroup

Positionering. Concept. Ontwerp. Campagne.

ECE – Energie Controle Europa

Positionering. Merkstrategie. Art-direction. Rebranding.

Wilco Optiek

Positionering. Concept. Ontwerp. Vormgeving. Website.
Rutger

Samen krachtig
werk creëren?

Wij zijn er van overtuigd dat het altijd beter of anders kan.
Wil je sparren over je huidige uitstraling van je organisatie? Spreek je nog wel de juiste doelgroep aan? Of sta je in de startblokken om je bedrijf of merk te lanceren?
Allemaal goede redenen om eens een kop koffie met elkaar te drinken.
Wat is jouw vraagstuk?

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
ontdekt creëert verbindt
© 2024 Kracht concept & creatie